Zvýšit povědomí o značce už není tak jednoduché jako kdysi. Jasně, můžete vzít 500 tisíc a vrazit ho do google adwords a placené propagace na facebooku. Výsledek se dostaví rychle. Lidi vás vidí a možná z toho padne i nějaká ta kačka. Můžete se ale také stát, že na vašem kanálu není dostatek informací, které by zákazníkovy pomohli k jeho rozhodnutí či přesvědčení. A tady přichází výhoda toho mít kvalitní blog, který se za vás postará o vašeho zákazníka.
Blog si můžete založit na svém běžícím webu anebo úplně separátně a pod jiným názvem. Záleží na tom, co vám dovolují vaše webová rozhraní. Pokud máte Shoptet nebo WordPress je to jednoduché a za pár kliknutí. Pokud ne, tak nemusíte zoufat. I pro vás najdeme řešení.
Blogování patří k jedné z nejkreativnějších a nejzábavnějších činností, kterou si můžete zpříjemnit den. Přináší radost, nové kontakty a vydělává peníze. Otevírá tak cesty do nových zájmových skupin lidí a funguje jako skvělá reference pro vaše klienty.